Garantie, Service & Retouren
Hoe kan ik transportschade melden?
Waar moet ik op controleren voordat ik mijn ontvangen bestelling ga verwerken?
Controleer voor verwekring van de tegels: Controleer uw bestelling op deze essentiële punten voordat u de tegels gaat verwerken: - Tegels conform bestelling - Optische gebreken - Fabrikant - Tint - Type - Kaliber - Vlakheid Het melden van breuk of ...
Wat doet u als tegels gebroken geleverd worden?
Mocht een deel van uw bestelling beschadigd raken tijdens het transport, dan lossen wij dit natuurlijk direct voor u op! Meldt u svp een eventuele breuk zo snel mogelijk middels onderstaand formulier. Ook als u pas na bijvoorbeeld 3 dagen ontdekt dat ...
Welke garantie heb ik dat u ook levert?
Om u als online-koper meer zekerheid te kunnen geven dan ons woord zijn wij aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Daarnaast is Tegeloverzicht.nl gecertificeerd door Trusted Shops na een uitvoerig audit. Hierdoor is uw aankoop kosteloos te ...
Wat is de levertijd van de tegels?
Tegels staan doorgaans op voorraad in Nederland en kunnen binnen 1 werkweek uitgeleverd worden. Mochten de tegels niet op voorraad zijn en dus uit een productie moeten komen, dan is de levertijd vaak wat langer. In dat geval zal er contact met u ...
Garantie, Service & Retouren voor tegelbestellingen
Heeft u vragen over uw aankoop, dan kunt u contact opnemen met onze Service Afdeling via de service pagina, via telefoonnummer +31 (0) 10 4666 945 of via email op info@tegeloverzicht.nl Voor geleverde producten besteld via onze ...
Leveringsinformatie
Levertijd U kunt de actuele voorraad op vragen door op de product pagina te klikken op "Controleer actuele voorraad". U krijgt dan een venster te zien waarin de voorraad staat vermeld en de verdeling van deze voorraad in tinten. De levertijd van de ...