Vrijblijvende offerte aanvragen

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons een offerte aanvraag plaatsen. U plaatst een offerte aanvraag door het door u gewenste product in uw offertewinkelwagen te plaatsen, dit doet u door op de "Offerte" button op de product pagina te klikken. U komt dan in “uw offerte aanvraag”, waar u een overzicht ziet van uw offerte aanvraag. 
U kunt nu het aantal gewenste producten aanpassen en verder zoeken naar andere producten om deze toe te voegen aan uw offerte aanvraag. Per product kunt u eventueel nog opmerkingen toevoegen, ook kunt u onderaan de pagina nog een algemene opmerking toevoegen aan uw aanvraag. Als u zeker bent dat uw alle gewenste producten heeft toegevoegd, kunt u uw adresgegevens invoeren en klikken op "Vraag offerte aan". U krijgt direct per e-mail een bevestiging van de offerte aanvraag.

Binnen 24 uur na ontvangst van uw offerte aanvraag, sturen wij u onze scherpe offerte per email. In de offerte kunt u onderaan klikken op de knop "Ga door naar afrekenen". U komt dan op een overzichtspagina van uw offerte. Als u de offerte wilt accepteren, klikt u nu op de knop "Afrekenen", u komt dan direct op de pagina om uw bestelling af te ronden. Controleert u hier svp uw factuur- en aflevergegevens en kiest u uw betalingswijze.

Tenslotte klikt u op de knop "Plaats uw bestelling" om uw bestelling te plaatsen. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze wordt u nu doorverwezen naar de betaalpagina van de bank of creditcardmaatschappij, zodra de betaling is afgerond komt u terug op onze webshop, waar een melding zal verschijnen dat de bestelling succesvol is geplaatst, u ziet dan ook uw ordernummer. Uw bestelling zal direct worden verwerkt. Als u heeft gekozen voor een handmatige overboeking of betalen bij aflevering, dan komt u na het klikken op "Plaats uw bestelling" op de orderbevestigingspagina, waar u verdere betalingsinstructies zult zien. Bij elke betalingswijze krijgt u een orderbevestiging per email toegestuurd.


    • Related Articles

    • Hoe kan ik transportschade melden?

    • Kan ik ook tegels afhalen?

      Wij werken met verschillende magazijnen door Nederland, bij elk magazijn liggen bepaalde merken. Als u op de productpagina kijkt bij de tab "Afhalen" of u klikt op de link "Controleer actuele voorraad" dan ziet u waar de tegels af te halen zijn. Bij ...
    • Kan ik ook online bestellen en betalen uit mijn bouwdepot?

      Jazeker! Om uw aankoop bij Tegelhuis Nederland te kunnen voldoen vanuit het bouwdepot heeft u vaak naast de orderbevestiging een factuur nodig. Om van uw bouwdepot gebruik te kunnen maken kunt u uw bestelling gewoon online plaatsten op ...
    • Welke garantie heb ik dat u ook levert?

      Om u als online-koper meer zekerheid te kunnen geven dan ons woord zijn wij aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Daarnaast is Tegeloverzicht.nl gecertificeerd door Trusted Shops na een uitvoerig audit. Hierdoor is uw aankoop kosteloos te ...
    • Kan ik ook dezelfde tegels na-bestellen?

      Als u tegels tekort komt en u wilt dezelfde tegels bij bestellen, dan zullen wij voor u navraag doen bij de fabrikant of dezelfde tintcode nog leverbaar is. De kleurcode vindt u in de meeste gevallen op de zijkant van de doos. Geeft u ons voor een ...